AnnaJonssons Blogg :)

Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 25 november 2010 20:01

Idag har jag inte gjot något alls känns det som ;/ jag får inte använda bradatan för...*********. jag måste använda min sego. det går inta att lägga ut bilder då...

 

Ja. roligt blogg det blir utan bilder ;O

Av Anna - 24 november 2010 21:10

     idag var vi på frgelådan med klassen C: man fick typ ställa en fråga sedan svarade de på vissas frågor ;) haha inte min ;/  sedan åt klassen buffé på china river ;´) jag var med Kristina och vi fotograferade. sedan bakde vi och spelade in som ett "matpogram". några blev fail...

 

     Krolli hoppar!

    Banani hoppar 

Haha Ajjj!     

        

Av Anna - 23 november 2010 19:08

skolans dag:


Jossan var med våran klass hela dagen idag. Roligt! på gympan så var hon också med xD vi körde någon konstig lek med typ bolltagare inblandat ;) sedan hemma tittade jag på tv och nu dator. jag är trött idag. imorgon ska klassen till "frågelådan" och sedan äta buffé på china river tror jag.. ;/ nej någon thai/kina-resturang iallafall ;)

Av Anna - 22 november 2010 16:49

  Hur många klasser har ödlor i klassrummet?<33 Knutte heter ödlan på bild. sedan har vi Lina<3!  

Av Anna - 22 november 2010 15:56

  

Hahah På "bruna"tavlan står världens bästa blogg!<3

  Sandra och jag Hoppar ;/ jag ser lite roilig ut ;)

  Krolli<3 

Bananen<3

Krollis stökiga låda <3

Ajaa... såmycket ska jag väl inte säga ;)<3           

Av Anna - 18 november 2010 21:47

c

Av Anna - 15 november 2010 14:57

   Testade mitt löshår som jag inet använt på ganska länge ;) det satt inge bar (; emn nu (jag har lite liten då) ja, nu har jag blivit lite bättre på att sätta i det ;) det blev supersnyggt ;) bild kanske kommer sen ;) hade det på wilmas fest det var superkul!<3 GRATTIS!

 

vill du köpa löshår? köp det bäst på Taj mahal, drottning-garan i stockholm ca 700 ;)

 

      

 

Finns MASSA olika modeller, färger, äkta, oäkta. ahha till och med rasta!

  

Av Anna - 15 november 2010 14:48

  


*ooo* hah ser ni fram emot nya harrypotterfilmen ;) DET GÖR JAG kolla baar trailern. SÅ grym!<33


     


♥Presentation♥

            Hej hej! Jag heter Anna och är 13 år gammal. Besök gärna min blogg så ofta du kan och vill. Twitter: www.twitter.com/AnnaJonssons

 

xoxoxo Anna

Fråga Mej

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gilla bloggen

 

Omröstning

 

Kallender

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök!

 

Sök i bloggen

Kategorier

Inlägg

 

Senaste inläggen

Komentarer

 

Arkiv

 

Arkiv

Följ mej!

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards