AnnaJonssons Blogg :)

Alla inlägg under december 2010

Av Anna - 28 december 2010 00:04

igår var min släkt hos oss. Två små sötisar också <3 de är 6 och 3 år. min kusin som är 18, min bror som är 16, och min syster som är 14 och jag tittade på skräckfilmer vi spelade in när jag vet 7. ahah<3 vi år också suuupergott.


idag var jag i stockholm på mellandagsrea med Jossan och Cheepiz/lovisa. ahha jossan ville bråka med tanter om kläder, loll ville köpa tv-spel och jag letade efetr spetskläder heladagen<3. nej, inte hela men vi åt på jensens bifhaus. super nice! tack för dagen tjeejr!!  

Av Anna - 25 december 2010 21:32

idag har jag mest tittat på tv. jag tittade nyss på fongarna på fortet heh. foki och massa andra bloggare ska ara med.. haha...

Av Anna - 24 december 2010 23:59

Julafton lider mot sitt slut ;/. God jul alla!!


det jag fick!:


Mascara   

HD filmkamera!<3  

klääder!

örhängen

mer kläder

eclipse  

mysdress  

nagelstemplar mm

mer kläder!<333!


super mysiga tofflor!

av mormor:


500 kr   

halsband



Av Anna - 18 december 2010 23:20

igår var det skoldisco. kul! sedan gick vi till gården och sov där med tjejrådet. charader 4 på natten (Y). hah. julia var grym. söta de andra avr som försökte så mycket *kram. idag var det även fyrishov. undervattenskamera<3 jane kommer bilder sedan.

 

idag är det:

 

 

18

 

önskar mig den<3

 

  

80p

Av Anna - 17 december 2010 15:44

hejsan!


Idag är det skoldisco... vet ej om jag ska gå. Sedan tjejråd på gården. vi hade prov igår på satsdelar (åttans kurs) hihi. hade 80 av...












80!! wowhoo! bara glad, lättad, stolt okej? inte skrytig. medelvärdet bvar ju skithögt så alla hade ju säkert bra. Min vän Linn hade också alla rätt ;D


nu så, ska jag byta utseénde på bloggisen. och fundera på namn efeterson bananbloggen tydligen är fult.



Av Anna - 14 december 2010 14:34

Japp, jag ångrade mig om slutandet av att blogga   . JAg tänkte även starta som en slags Julkalender (a) (jag från 14, men vadå då?) jag gör en lucka för varje dag, länkar den till något eller gör något annat ;) så nu måste ni komma varje dag för att Komma först om det är en tävlig eller något sådant ;)  Kommer snart lucka 14.

 

 

 

14

 

 

 

-->

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.recepten.se/recept/knaeck.html

 

 

 :D

 

Av Anna - 10 december 2010 18:15

Jag kommer sluta blogga!

 

 

 

 

 

 

 

 

Japp, det är inte kul längre... vet att ja inte ar många läsare men ni kalaar er lovar!

♥Presentation♥

            Hej hej! Jag heter Anna och är 13 år gammal. Besök gärna min blogg så ofta du kan och vill. Twitter: www.twitter.com/AnnaJonssons

 

xoxoxo Anna

Fråga Mej

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gilla bloggen

 

Omröstning

 

Kallender

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök!

 

Sök i bloggen

Kategorier

Inlägg

 

Senaste inläggen

Komentarer

 

Arkiv

 

Arkiv

Följ mej!

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards