AnnaJonssons Blogg :)

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna - 31 januari 2011 22:08

Hejsan hejsan!!


årkar inre skriva värsta berättelsen men gör e lita om vad som har hänt idag =)


1. Skola

2. rast=skridsokr

3. Vänta efterskolan med shannen

4. buss

5. badminton

6. hem

7. ducha

8. projekt

9. tv

10. plugga städer


Shannen och jag väntade på våra bussat tsm vi köpte någon sparrissoppa (hehehe) och värmde på fritisklubben. på badmintonen slog jag och någon okämd 1000 klir!! ojojoj, haha han fuskade med räkningen. jaja vi blev klaar på 35 minuter.


sedan jobbade jag med mali mitt land i världen. familjen annorlunda/topmodel.


prov:

spansak v7

alla huvudstäder och platser där landen ligger v7


bara 2, pju men ändå jaj god natt!<3


Av Anna - 30 januari 2011 22:22

Hejsan! ♥


Gilla även min blogg på facebook så är ni bäst! Kraam !!

Av Anna - 30 januari 2011 22:08

Halloj!


idag har jag åkt skridskor och tagit  bilder!! ni får se de snart <3


väl hemma blev det handbollstittning. :( spännande men sverige loosa. dedan en till match som var ännu mer spännande. finalen. förlängning och allt. frankrike vann med 2 mål. ett mål gjordes precis på slutsignalen. ahhargh. Kaxoo!! hehe


sedan solsidan och nu är det reklam på wallander-hämden. :)


            


Av Anna - 29 januari 2011 23:30

hejsan!!


Idag har jag värkligen haft fullt upp!!


1. öppet hus kl 10.00 på nannaboland

2. Dans 12.00


sedan var det hem och ata och sedan fixa till en liten tjejmiddag för de allra närmaste vännerna. vi åt hemgjord pizza. chips, choklasmousse och godiset blev över. vi körde lekar från "minuten" och då blev det äpplen och ballerina ätet också. vi körde sedan typ "let´s dance" som vi kom på när alla var där.


nu är kristina oc amanda kvar och de ska åka om några minuter bara. några få bilder KANSKE kommer imorgon. :)

Av Anna - 27 januari 2011 15:11

Hallå däär :)!

 

Idag har jag varit i skolan-igen! vi var på tunabergsskolan och tittade på niornas musikal och fick info om skola. ska formodligen börja där i idrottskass eller kultur. min syster gåt där i kultur.

 

Kristina följde med mig hem idag. Jag har städat rummet oc hon sitter brevid vid datorn. vi har även lyssnat på musik. :)



Av Anna - 26 januari 2011 16:07

b*ajs jag jobbade  hårt med den nya toppbilden så, ja, ni  ser själva... FUUUL!!


jaja


idag har jag varit i skoakn igen. syslöjd. linn, shannen och jag tävlade om vem som år flest pankakor. Shannen åt 8 och gick. linn och jag tänkte sluta men fortsatte.


slutpoäng:


Linn: 10

shannen: 8

Jag.... D:::!!!!!!!!! 7.... kibfÖFQ


AHAH sedan hemma har jag bara jobbat på headern som blev fulfulful blablablabla fu*ck you alal yheyheyhee haaha<<3

Av Anna - 25 januari 2011 19:16

Hallå hallå!<3


idag har jag och min klass spelat fair play cup. vi vann båda matcherna och är nu vidare. ;)


efter fair play åkte kristina och jag hem och gjorde ett bildsple på alla bilder hon hade fottat med min kamera <3 efetr det träning (fotboll) haha man kan aldrig få nooog!!! nu ska jag åka till bilbbli !




Byyye!





Av Anna - 24 januari 2011 14:12

Helluu!! <3

 

Idag har jag varit i skolan igen. ja, allt var vanligt typ. vi hade 2 vikarier.

 

Imorgon ska vi i 6:2 spela fair paly cup. det är en fotbollscup i skolan heh. 2 av tjejrna i vårt lag har sakdat handen. så 2 andra tjejer från 6:2 sak vaar med Linn och LIsa <33 eller de är reserver.

 

Senare i dag sak ja spelabadminton och ikväll blir det gåårn! < 3

 

 

 

 

 

 

 

 

♥Presentation♥

            Hej hej! Jag heter Anna och är 13 år gammal. Besök gärna min blogg så ofta du kan och vill. Twitter: www.twitter.com/AnnaJonssons

 

xoxoxo Anna

Fråga Mej

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gilla bloggen

 

Omröstning

 

Kallender

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök!

 

Sök i bloggen

Kategorier

Inlägg

 

Senaste inläggen

Komentarer

 

Arkiv

 

Arkiv

Följ mej!

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards