AnnaJonssons Blogg :)

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna - 31 mars 2011 13:55

hejsan ! nu ska det bli ett snabbt inlägg för jag ska åka till plisen och ta pass (nytt) efetrf som om 2 veckor ska jag åka till london!!! :OO)))!!!kejwq Fett kul! <3 kanske kommer ha dator emd mej. eller KOMMER ha det


Nu sitter jag och blogger med en dryg men söt katt som vill åt mina flingon med mjölk, går på tangentbodet, LÄGGER SEJ PÅ det och på bodet. ahah sööt. men nu gick han för jag blev lite irriterad för han gick framför skärmen hela tiden! haha!


xoxoxo Anna!

Av Anna - 30 mars 2011 14:14

Skola idag igen då. vi får se omd et kommer ngn fotto som jag snorlånar av lovisa eller Amanda :)) äh.. ja syslöjd sista lektionen. jag måste skynda skynda skynda för att hinna göra klar "blåa pappret" så ajg kan få göra ett kl'ädesplagg på ett annan papper! haha :)) en sak kvar, lappteknik. fyf@n! ahha


Nu sitter jag med kemikalier i fejjan, haah nej en ansiktsmask bara, det här märket är bra. fick den från shanen på hennes fest i en "goodi bag" hah BÄST! <3 skulle även göra shootiee... men ingen mjölk när jag väl börjat så det blev en god yohgurt istället. mixad med banan och hallon ! :) lite svårt att äta den bara :P stel som jag är. På fedag ska jag och shannen ha lektion på idrotten :) mer om det sedan. nu måste jag skynda mej och tvätta ut masken (:



Av Anna - 29 mars 2011 14:38

Japp, vi kör igång med en veckans blogg :) en liten minitävling också.


* Anmäl dej i DETTA inlägget eller via fråga :)

* den 1 april kl 13.00 är det stopp med anmälningar!

* Jag kommer ställa en fråga den 1:a april i ett ilägg och den ska du svara på via facebook. Anna Alexanda Jonsson

* de 2 som är snabbast på att svara med rätt svar får en fördel i omröstningen ni är högst upp och JAG röstar på er en gång var. (kan betyda om det är jämt, ville inta ha >FÖR stor fördel (:)

* jag sätter up er på omröstning i 2 veckor och den men mest röster vinner!


Pris: jag skriver et blogg med stor text på varje inlägg och jag försöker länka om jag inte har segdatorn. jag tittar även er blogg en gång om dagen eller mer :) känner jag dej irl får det en liten kram också hahaha! <3


1-3 pris: kollar din blogg var dag eller mer+liten text i ett av inläggen(försöka länka). längst ner


tröstpris: till er andra blir det en till på era bloggar om om den är rolig, såklart jag följer den!


xoxoxo Anna

  

Av Anna - 29 mars 2011 14:35

Dagens ämnen var ... äh orka, men idroten var Okeej... :/ idrotten vill man ju oftast ska vara YAAAAAAY! heh.. :P


Ikväll blir´e träning på sand/grus :) Funniiiiie! Nu ska jag fokusera på nästa inlägg som ni också ska fokusera på juu!!< 3hug!


xoxoxo Anna!

Av Anna - 28 mars 2011 14:27

Hejsan! (:


Idag har jag varit i skolan igen. det var ganska okej faktiskt och vi hade So No(historia) jobbade med världens barn som vi ska redovisa om, spanska, helen läste för oss på en sv-lekíon. :) aa typd det. ;))


ikväll ska jag inte göra något särskilt. Kanske ut och springa :D vi får väl see :) Kram på er alla   


xoxoxo Anna

Av Anna - 25 mars 2011 21:36

fredag i skolan är ROOOLIGA! idrott, bild, svenska, projekt, värdegrund. svenskan är ganska kul ibland :) sedan hem och sedan till stan med Shannen och Wilma ;))


vi gick på stan i typ 1½ timme och sedan åt vi buffé på china river i 3½ timme!! hahaha, Tack mktmkt!! :****


xoxoxo Anna!

Av Anna - 24 mars 2011 14:59

    Klas upp på väg upp på tangentbordet! : O

Av Anna - 24 mars 2011 14:42

Ja, haha hej hej. det har inte hänt något särskilt i skolan. Jag tänkte göra ett snabbt inlägg så ni vet att jag lever iallafall!


xoxoxo Anna! <3

♥Presentation♥

            Hej hej! Jag heter Anna och är 13 år gammal. Besök gärna min blogg så ofta du kan och vill. Twitter: www.twitter.com/AnnaJonssons

 

xoxoxo Anna

Fråga Mej

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gilla bloggen

 

Omröstning

 

Kallender

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök!

 

Sök i bloggen

Kategorier

Inlägg

 

Senaste inläggen

Komentarer

 

Arkiv

 

Arkiv

Följ mej!

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards