AnnaJonssons Blogg :)

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Anna - 15 april 2011 14:16

Helluu!!

Nu är jag gästbloggare här,, eftersom att Anna e i London Hihi..

Men förlåt för att jag har glömt att blogga åt henne. Så jag tänkte att då kan jag göra det nu ju,,Skolan va faktiskt jätte kul idag.. Men det är synd att det va den sissta fradagen innan ett lov .. Efetrsom att nu är det bara sommarlovet kvar^^

Har jätte ont i huvet nu så sitter med Linn och typ inte har nåt att göra, skulle egentligen kanske ha varit med Kristina,Wilma och Amanda men jag orkade inte med huvet : /


 ni får ha det så GÖTT PuSS!!!



 


copyright,,,, http://dinkieday.bloggplatsen.se/

    


Tidigare månad - Senare månad

♥Presentation♥

            Hej hej! Jag heter Anna och är 13 år gammal. Besök gärna min blogg så ofta du kan och vill. Twitter: www.twitter.com/AnnaJonssons

 

xoxoxo Anna

Fråga Mej

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gilla bloggen

 

Omröstning

 

Kallender

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök!

 

Sök i bloggen

Kategorier

Inlägg

 

Senaste inläggen

Komentarer

 

Arkiv

 

Arkiv

Följ mej!

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards